IRBTC - Welcome To Iranian BTC Miners Site

Make Money From Bitcoin - Give Free BTC

IRBTC - Welcome To Iranian BTC Miners Site

Make Money From Bitcoin - Give Free BTC

Last Idea - آخرین نظرات

عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

گالری عکس و مصاحبه فرناز رهنما بازیگر سریال هفت سنگ

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 3 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

فرناز رهنما در سال ۱۳۶۰ در اصفهان چشم به جهان گشود

تحصیلات: دانشجوی نمایش با گرایش بازیگری در دانشگاه آزاد اسلامی…

زندگینامه:

متولد اصفهان و دانش آموخته رشته بازیگری است. او یکی از بازیگران تئاتر کشور است و هم اکنون مشغول تمرین در یک نمایش است تا مهر و آبان سال جاری بعد از مجموعه «ساختمان پزشکان» به صحنه تئاتر باز گردد. «رهنما» در کارنامه هنری اش در آثاری هم چون «زیرزمین»، «مأمور بدرقه»، «اقلیما» و «بعداز ظهر سگی سگی» نقش آفرینی کرده است. او فیلم «ردیف ۲۰ شماره ۲۰» ساخته مانیا اکبری را در نوبت اکران دارد. «فرناز رهنما» این روزها با مجموعه «ساختمان پزشکان» در نقش همسر دوم دکتر «نیما افشار» میهمان شبکه سوم سیماست. او می‌گوید: به خاطر تن صدا، فیزیک و شخصیتم بازیگر طنز موفقی نیستم اما کارگردان من را متقاعد کرد که نقشی را با فاکتورهایی که دارم برایم در نظر گرفته اند.

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 1 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

گالری عکس فرناز رهنما

مصاحبه:

خیلی ها این سوال برایشان پیش آمده که فرناز رهنما و بهاره رهنما چه نسبتی با هم دارند؟ مصاحبه زیر به این سوال شما پاسخ میدهد:
فرناز رهنما : من هیچ نسبتی با بهاره رهنما ندارم. نه خواهرش هستم و نه دختر عمویش حتی نسبت فامیلی خیلی دور هم با هم نداریم. اصلاً آنها اراکی هستند و ما اصفهانی، ضمن آنکه فامیلی من با کسره خوانده می‌شود،فامیلی بهاره با فتحه..اما همچنان دوستان خوبی برای هم هستیم؛ اینها را فرناز رهنما می‌گوید، بازیگر نقش نازنین در «ساختمان پزشکان». فرناز رهنما در این مجموعه همسر دکتر نیما افشار (بهنام تشکر) است. او نقش یک خانم نقاش را بازی می‌کند که کمی هم دچار بیماری وسواس است. زودرنج است و گاهی جدی.

حتماً خیلی‌ها درباره این تشابه فامیلی از شما سؤال کرده‌اند؟
فرناز رهنما : بله، تعدادشان دیگر آنقدر زیاد شده که نمی‌توانم بگویم چند نفر.
تقریباً هر روز هر آدم جدیدی که من را می‌‌بیند این سؤال را از من می‌‌کند.
اما با هم بازی کرده‌اید.
فرناز رهنما: من با بهاره رهنما در فیلم‌های بعد از ظهر سگی‌سگی»، «مأمور بدرقه» و مجموعه «زیرزمین» همراه و همبازی بودم.از لباسهایتان راضی بودید؟
در «ساختمان پزشکان» از لباسهایتان راضی بودید؟
فرناز رهنما: راضی بودم. طراح لباس بسیار خوش‌ذوق و با‌سلیقه لباس‌ها را طراحی کرد، از رنگارنگی لباس لذت می‌‌بردم. خودم شاد می‌شدم و معتقد بودم بینندگان هم شاد می‌شوند. طراح لباس سعی کرده در این طراحی نقاش بودن من را نشان بدهد. من در مجموعه نقش نازنینی را بازی می‌کنم که نقاش است. علاوه بر متن من از طراحی صحنه و لباس هم به‌خوبی الهام می‌گرفتم و فضای هنری نقشم را درک می‌کردم. به هر حال محراب قاسم‌خانی نقاش است و فضای زندگی یک نقاش را به‌خوبی ساخته بود.
الان مشغول چه کاری هستید؟
فرناز رهنما: همان‌طور که می‌دانید در گروه پیوند بازیگر ثابت هستم و نمایشی با عنوان «تعلل» را کار می‌کنیم.
فرناز رهنما بازیگر نقش نازنین سریال ساختمان پزشکان و افسانه در فیلم سینمایی مامور بدرقه در سال ۱۳۶۰ در اصفهان متولد شده و لیسانس بازیگری دارد . از فیلمهای وی میتوان به فیلمهای اقلیما ، مامور بدرقه ، بعد از ظهر سگی سگی و زیر زمین اشاره نمود. فرناز رهنما با هنرنمایی در نقش نازنین در سریال ساختمان به اوج محبوبیت خود رسیده است.در مورد سایر اطلاعات مانند نام همسر و ایمیل و … اطلاعاتی نداریم ،‌ مگر اینکه خود ایشون یا از آشناهاشون برامون لطف کنن و بفرستند.

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 2 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

عکس زیبا از فرناز رهنما

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 5 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 6 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

عکس و زندگینامه فرناز رهنما

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 7 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 8 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

فرناز رهنما در سریال

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 9 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

عکس نایاب فرناز رهنما

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 11 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

عکس فرناز رهنما و حسین یاری

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 12 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

گالری عکس فرناز رهنما و حسین یاری در فیلم مشترک

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 13 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

عکس فرناز رهنما و حسین یاری در فیلم

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 14 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

عکس جذاب عکس فرناز رهنما و حسین یاری

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 15 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

عکس عکس فرناز رهنما و بهنام تشکر

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 16 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

عکس فرناز رهنما و همسر و پسرش

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 17 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

عکس آتلیه عکس فرناز رهنما و حسین یاری

Farnaz Rahnema www.googlefun.ir 19 عکس و بیوگرافی فرناز رهنما

عکس عکس فرناز رهنما در سریال هفت سنگ



BTCClicks.com Banner





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۴

Idea  ۰

Dont any idea

Sent Idea

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
IRBTC