IRBTC - Welcome To Iranian BTC Miners Site

Make Money From Bitcoin - Give Free BTC

IRBTC - Welcome To Iranian BTC Miners Site

Make Money From Bitcoin - Give Free BTC

Last Idea - آخرین نظرات

بیت کوین خود را خرج کنید! مغازه های بیشتری در حال حاضر بیت کوین قبول میکنند

bitcoin iran bitcoin farsi

وقتی انجمن های بزرگ بیت کوین و دیگر ارزهای مشابه رو بررسی میکنید، متوجه میشوید که عضوهای قدیمی تر در این انجمن ها سعی بر این دارند که تازه وارد ها را تشویق به ورود در بازار خرید به وسیله بیت کوین کنند. با وصف براینکه خود بیت کوین عمری در حدود چهار سال دارد ولی انگار این بحث قدمتی بیش از ۵۰ سال در اینترنت دارد.

دلیل اصلی اینکه بیشتر کاربران اینترنت به بیت کوین رو میآورند، در واقع کسب درامدیست که آنها را جذب این ارز مجازی میکند. البته که کسب درامد و اندیشه پولدار شدن به خودی خود هیچ اشکالی ندارد و چه بسا که خوب است. اما برای حفظ این ارز و در واقع گسترش آن به طرق فرهنگی شاید با این مقوله زیاد همخوانی نداشته باشد. افراد دلسوز بیت کوین در تلاش میباشند که هر روز افراد بیشتری را تشویق به خرید مایحتاج روزمره زندگی به وسیله بیت کوین کنند و از آن طرف شرکتهای بیشتری را تشویق به ارائه خدماتشان با پذیرفتن بیت کوین. در همین لحظه خرید به وسیله بیت کوین فواید بسیاری نسبت به کارتهای اعتباری، پول نقد و یا پی پال دارد. برای مثال خرید با بیت کوین ارزانتر، سریعتر و مطمئن تر میباشد. البته همیشه این را در نظر داشته باشد که خرید با بیت کوین میتواند به عمومیت بخشیدن این ارز مجازی کمک عمده ای کند و همچنین قیمت لحظه ای این ارز را حفظ نماید و حتا بیشتر کند. در پستهای بعدی سعی خواهیم کرد که سایتهایی که بیت کوین را به عنوان روش های پرداخت قبول میکنند خدمت شما عزیزان معرفی نماییم.


BTCClicks.com Banner





Idea  ۰

Dont any idea

Sent Idea

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
IRBTC